Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tumnokosa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175635
Постинги: 55
Коментари: 241
Гласове: 3840
Постинг
12.08.2007 20:24 - Моята тишина
Автор: tumnokosa Категория: Други   
Прочетен: 1080 Коментари: 2 Гласове:
0



Тишината,онази която  понякога боли  до неузнаваемост ,
онази в
 която мислите ми потъват ,онази която крещи колко е празно сърцето ми,онази която изобличава лъжата, че съм силна, когато съм сама. Тишината...Не мога да я докосна, но тя съществува вътре в мен. 
След поредния ден, пощурял от звуци /телефон, телевизор,  колите, разговорите, любимите и нелюбими песни, смехът, ремонтът на съседите и моят собствен, тиктакането на часовника.../, след всички звукови пирончета, които се впиват в изтерзаното ми съзнание, аз се скривам в моята тишина,онази вътрешната и тогава всичко замира...
В плен на силната й схватка, искам да изкрещя  пред целия свят, но вместо вик върху устните ми се появява усмивка. Защото тази тишина се ражда в мен след моя забързан, пощурял от звуци ден.
 И тя се измерва с единицата, наречена Живот! 





Тагове:   Моята,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Най ми е добре,
15.08.2007 10:20
когато тихо живея!
Но уви при мене е рядкост!
Поздрав!
цитирай
2. comfy - :))
18.08.2007 13:12
The sound of silence... ;)
цитирай
Търсене

Архив