Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tumnokosa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175085
Постинги: 55
Коментари: 241
Гласове: 3840
Постинг
31.07.2008 23:36 - Един голф броди из...
Автор: tumnokosa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2293 Коментари: 1 Гласове:
0



Един голф броди из София с пернишка  регистрация.

 

Забелязала съм че,водачите на МПС с пернишка регистрация са ужасно недисциплинирани,а когато са  на собствена територия направо са неудържими.

        Та във вчерашния ден имах съприкосновение с въпросния голф.

Карам аз мойта калинка по „цар Борис 3” и тайно се надявам да не се разпадне на съставните си части.То падини ,то висини,то павета, ама това е друга една тема ,та карам аз и същевременно се кефя на зелената вълна .
Да ,ама много хубаво не е на хубаво.
        Да вземе да изкочи този голф малко след кръстовището на Красно село.Нямам спомен дали живота ми мина на лента,но се припотих порядъчно....тоя братче ,като камикадзе ...

 

        На „Бъкстон” се изравних с голфа,по простата причина  че светна червено.Имах си хас да мине на червено под носа на полицията/ за сведение там се намира 6-то РПУ/,макар че знам ли.И тъкмо се изравних с намерението да изругая и....и ми увисна ченето.

        Монахини,както и да го погледнеш монахини...а стига бе,тия с връзки там горе ли са или прекалено много филми са гледали....

       
       По късно в разговор с познати,се оказа че тези дами са засичани с подобни екшъни и друг път.Така че уважаеми колеги-шофьори внимавайте,очите на четири,ако трябва на шест-един голф броди из София.



Тагове:   голф,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. varak - !!!!!!!!!!!
03.09.2008 16:58
е верно ли бе!!! виж моя постинг ебаси, голфа един кафеникакъф ли беше?????
цитирай
Търсене

Архив