Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tumnokosa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175584
Постинги: 55
Коментари: 241
Гласове: 3840
Постинг
02.02.2009 18:56 - Платежно средство ли са......
Автор: tumnokosa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2155 Коментари: 3 Гласове:
0



Платежно средство ли са монетите от 1,2,5 и 10 стотинки?

Темата е стара колко света,но все пак.

В днешния ден за първи път ми беше отказано да платя в монети. Монета от 50 ст,2 по 20 ст и жълти,иначе казано левче за билет.

Място на действието-будка пред Александровска болница,аргумента за отказ-има дребни монети,какво да ги правя тия......Последва водопад от обидни думи,меко казано,с трясък затворено гише и поглед способен да умъртви и кобра дори.

Интересна работа,на места молят за дребни при възможност,а тук ми ги отказаха категорично.Дали не са изхвърлили монетите от употреба,и аз  не съм разбрала?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wanksta - :))
02.02.2009 19:04
Не,не са извън употреба.Просто това си е вид политика.Нещо подобно като на някои денонощни,които продават дъвки само по цяло пакетче.
цитирай
2. tumnokosa - Да ...
02.02.2009 19:54
Като ми минаха дяволите стигнах до същия извод.
цитирай
3. radalia - Ей, трябва да са все още платежно средство.
02.02.2009 23:03
Имам лична надежда за това.
Преди известно време с приятел обсъждахме защо жените живеят по-дълго от мъжете. Отговорът, който бях чула от някъде и му го казах беше, защото нямат жени. От там той стигна до извода, че трябва да си изплатя вината за това, че съм жена и започна върл пазарлък. Стигнахме до ситуацията, в която се съгласих да му платя 80ст, а той да ми върне половин ст.
И защото съм добро другарче, реших, че тези 80ст трябва да бъдат дадени в монети по 1ст. Събрах ги, грижливо ги напъхах в подходяща на цвят торбичка и сега искрено се надявам, че няма да загубят стойността си, преди да му ги дам.


Извини ме, говоря глупости, но ми се иска да се усмихнеш :). А моята история все пак си има връзка с постинга ти, нали? ;)
цитирай
Търсене

Архив