Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tumnokosa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175691
Постинги: 55
Коментари: 241
Гласове: 3840
Постинг
19.08.2007 20:21 - На излет
Автор: tumnokosa Категория: Други   
Прочетен: 1336 Коментари: 4 Гласове:
0



   На излет,на излет горе в планината и така сто пъти .

...И след като всичко беше боядисано с два пласта блажна боя,реших че трябва да се махна от тази лудница.
Малкото дяволче възприе идеята от раз,един телефон и групата беше заформена.Събота на развиделяване се изнесохме по най-бързия начин по посока язовир Пчелина.Път като слънце,ако не броим разрушения асфалт под напора на времето,корените на дърветата и липсващите табелки.А там,там посрещнахме слънцето .

image

Да си призная нищо не разбирам от риболов,за мен беше важно ,че не звънят телефони,не трещят бетонобъркачки,не свистят гуми и не пеят спирачки.
За част от групата това си беше абсолютна емоция .

image


Естествено малкия дявол беше на двадесет и седмото небе от щастие ,защото всичко забранено беше позволено.

image

Вятър ни духа,слънце ни пече,облаци се опитваха да ни изплашат,резултата беше такъв :)

image

С идеята да повторим пак.


Тагове:   излет,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - Великолепно! :)
19.08.2007 20:57
Радвам се за теб, дружке! :))) *

Непременно да повторите!! ;)
цитирай
2. tumnokosa - O да :)))
19.08.2007 21:05
Времето и мястото вече са известни :)))
цитирай
3. exilia - искам и аз: )
20.08.2007 00:29
искам и аз: )
цитирай
4. ady - И аз чакам с нетърпение
21.08.2007 12:01
следващия риболов, нищо че се става безбожно рано:)
цитирай
Търсене

Архив