Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: tumnokosa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 175692
Постинги: 55
Коментари: 241
Гласове: 3840
Постинг
25.09.2007 00:13 - Времето в което живеем
Автор: tumnokosa Категория: Други   
Прочетен: 1129 Коментари: 2 Гласове:
0



Сред монотонно, сиво ежедневие,
където дните бавно отминават
в хаоса от хорско озлобение,
а мечтите бързо се стопяват,
аз се боря, като Дон Кихот с химери,
търся ниша, празнично - честита,
искам свое кътче да намеря,
за да виждам погледи открити.
Как да гледам просяка в очите,
болката му, скъсаната дреха,
след туй да се любувам на звездите
да търся в тях, за себе си утеха.
Къде ми е вината в тази драма,
в какво сгрешил съм, че така боли?
Ненужната, безпринципна измама
върлува в неродени дни дори.
Такива са ми казват времената,
това е факт, така го приеми.
В момента се изграждат правилата
на бъдешите, утрешните дни.
Но как ще изградиме нещо свято
в основите на тази джунгла дива,
с вонята на гниещото блато,
където светоста докрай загива.

 Псевдо - икономика и псевдо - политика
Псевдо - прокурори, псевдо - адвокати,
Псевдо - на века е думата безликa
Псевдо - са дори и нашите заплати.

                                                                   Н.Найденов




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. esen - Много е точно!
25.09.2007 01:08
Благодаря ти, че поднасяш стиха на Н.Найденов на точното място и в точното време!
Хубав постинг! Поздрави!:)
цитирай
2. tumnokosa - Тъжно е...
25.09.2007 19:10
Тъжно е ,но това е действителността!
цитирай
Търсене

Архив